Procedura reklamacji
Firma OPTA A. Maziarz – Lipka i L. Wieliczko Sp.J. (działająca pod marką Dobry Trener) chcąc zareagować – tak szybko, jak tylko jest to możliwe – na trudne i nieprzewidziane sytuacje oraz zastrzeżenia Klientów (tj. uczestników szkoleń jak i podmiotów zamawiających), informuje jak zamierza postępować z reklamacjami.
Mamy jednocześnie świadomość, że każda reklamacja (zasadna lub nie) jest dla nas informacją zwrotną o działaniach które mogą wymagać od nas poprawy.
Każdy uczestnik (lub podmiot zamawiający) ma prawo do składania reklamacji dotyczących usług szkoleniowych w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia.
Reklamacje usług szkoleniowych można zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym lub w formie elektronicznej e-mailem, na tradycyjny lub elektroniczny adres firmy OPTA A. Maziarz-Lipka i L. Wieliczko Sp. J. (tj. ul. Wolbromska 18 lok. 1B, 53-148 Wrocław, e-mail: kontakt@dobrytrener.pl)
Pismo zawierające reklamację powinno zawierać:
- dane kontaktowe do uczestnika/ podmiotu, zgłaszającego reklamację, tj. minimum imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres, telefon, e-mail;
- nazwę i datę usługi (imię i nazwisko trenera) wobec której zgłasza się zastrzeżenie,
- przedmiot reklamacji – opis zgłoszonego problemu,
- uzasadnienie reklamacji,
- proponowany sposób rozwiązania sprawy – oczekiwania wobec firmy OPTA A. Maziarz – Lipka i L. Wieliczko Sp.J., np.:
- bezpłatne dodatkowe materiały dydaktyczne, w tym dodatkowe pigułki wiedzy;
- bezpłatne powtórzenie szkolenia z innym trenerem, z zastrzeżeniem, że średnia (wszystkich uczestników szkolenia) ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 4.0 w skali od 1 do 6 punktów uzyskanej z poszkoleniowej ankiety ewaluacyjnej,
- zwrot kosztów usługi wyłącznie w przypadku niestawienia się trenera w dniu realizacji usługi bez wcześniejszego powiadomieniu uczestnika/ów o zmianie terminu/ odwołaniu usługi drogą mailową lub telefoniczną.
Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania przez firmę OPTA A. Maziarz – Lipka i L. Wieliczko Sp.J. informacji o powstałej nieprawidłowości. W przypadkach szczególnie skomplikowanych czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu. Decyzja dotycząca reklamacji z ewentualną propozycją rekompensaty w przypadku, gdy reklamacja jest zasadna, zostanie przesłana składającemu reklamację pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.
Firma OPTA A. Maziarz – Lipka i L. Wieliczko Sp.J. zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja będzie wynikać z nieznajomości powyższych zasad.
Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.
Sporządzono i zatwierdzono: 14 października 2016r.
Dobry Trener jest marką handlową firmy OPTA A. Maziarz-Lipka i L. Wieliczko Spółka Jawna